Oj....

Vet inte riktigt vad som föll i mig som loggade in på denna trista blogg? Har som glömt bort att jag har den.

Har slitit ut mig fullständigt idag. Städat hallarna (stooort projekt!), skurat upp altanen och möblerat den, städat forden, krattat, renbäddat i Alvas rum, tvättat en massa kläder och sängkläder, huggit ved, eldat björkkvistar i massor, varit och handlat och lagat middag. Känner att jag är helt slut nu när maten lagt sig till rätta i magen. Önskar att jag hade ork att gå ut och stapla ved, nu när mikke kommit hem och byggt ett vedkast. Men jag får nog ge mig för idag känner jag. Får stapla imorgon :-) Min rygg har börjat protestera.

Reser till Turkiet om exakt en vecka. Lääängtar verkligen. Ska börja packa direkt jag får tag i en resväska. Äger ju tyvärr ingen så min kära mor ska komma med en på lördag. Längtar verkligenefter att bara få vara, att göra ingenting annat än fundera vilken drink jag ska ta nästa gång... Ska tillbringa MYCKET tid i solstolen! Vi har dessutom bokat så vi har all-inclusiv, så vi lär väl ligga i solstolen och trå mat hela dagarna. Allt jag "bantat" ner mig med LCHF kommer att komma tillbaka. Tycker ju om öl, särskillt i strålande solsken, och eftersom öl = flytande bröd, så kommer kilona att lägga sig som en stor valk runt midjan. Men äsch då... Det är det värt!

Önskar bara att det var NUUUUU som jag skulle resa. Hur ska man orka vänta en hel lång vecka???? *suck*.

Nåja, tiden kommer nog att gå fort. På lördag har vi kalas för lill-dotra som fyller FYRA år! Har köpt en massa bling-bling och glitter och glamor... längtar tills hon ska öppna alla sina paket :-)

Tänk att hon blir fyra år redan min lilltjompa. Inte klokt ju...



Kommentarer
Postat av: systeryster

äntligen ett inlägg... :)

vi ses snart, in paradise

2012-05-03 @ 18:49:00
Postat av: Helena

Såg ju bling-blinget, antar hon blev jättenöjd.

Som sagt ha en underbar semester!

2012-05-07 @ 23:27:21
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0