snart vinter

Ja, då var helgen över...

TRE grader i morse. Inte klokt ju! Vintern närmar sig med stormsteg. Huvvaligen, det känns inte bra alls. For en sväng till solariet i afton för att färga min höstbleka hud lite grann. Medan jag låg där och poppade musik så hann jag planera en massa grejer. Sluta röka... spara 1200 kr/månad = shoppa ganska ofta! Börja träna.. hantlar..proteinpulver. Träna seriöst alltså, bygga muskler. Tänkte köra förbi ica innan jag for hem för att inhandla lämpliga proteiner. Tur jag inte gjorde det, för risken finns väl att man bara går upp i vikt och blir rundare om magen? Men jag känner mig fortfartande lite peppad. Låg och drömde om såna där bra träningsgrejer som finns på tv-shop också. Såna där stora otympliga saker som dom säger att man bara kan vika ihop med ett litet knix, men som i verkligheten inte alls går att gömma undan. "Rulla in den under sängen bara"... Men min säng är ju typ en låda. Går inte rulla in nåt där inte... Nä, nån sån grej vill jag nog inte ha hemma. Fast kanske på övervåningen??? Hmmm...

Hann även planera en klippning och blekning av håret. Det är verkligen akut nu! Kunde dock inte vänta, utan satte saxen i håret direkt jag kom hem. Tog bort det värsta riset. Men jag måste absolut beställa en tid. Borde väl inte vara lika dyrt att bara bleka utväxten som att bleka hela håret? Får hoppas på det i alla falll, för det blev verkligen inte billigt sist jag klippte och blekte. Tror det var 1500 eller nåt sånt. Usch så hutlöst!

Så mycket planer... hoppas att jag åtminstone ids fullfölja NÅN av dom :-) Skulle ju vara läckert med snygga armar där muskeln syns... o ja. Det skulle det! Och en fin vältränad mage! jaja... det har jag ju drömt om förut. Ouppnåeligt. Men kanske med en tvshop-träningsgrej?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0