Häxan surtant

Det känns som att jag håller på att glömma bort den här bloggen. Är inte så flitig på att uppdatera längre. Det kanske händer för lite i livet just nu? Men inte ens när det händer nåt så känner jag någon brinnande lust att kasta mig på datorn och berätta om det... konstigt och lite trist. Jag som varit så beroende av att skriva av mig varje dag.

Hoppas inspirationen och lusten kommer tillbaka så att alla som klickar in sig här slipper se samma rubrikrad i flera dagar. Ska försöka bättra mig. Det kanske beror på att jag aldrig får sitta vid min dator längre. Viggo och Alva köar ju för att spela på den hela tiden. Bolibompa-spelen står högt i kurs här på fyrvaktargatan. Jag tror "häxan surtant" är det som spelas mest :-)

Nu hägrar sängen efter en lång kväll på jobbet. Imorgon är det möte och sen kvällsjobb igen. Smörgåstårta är utlovat... mums!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0