Halleluja

Nu är barnen på dagis!

Sitter här och bara andas i tystnaden. Helt underbart. Snart dags för mig att krypa under täcket... Så himla skönt! Det är i alla fall något positivt när man känner sig hösttrött. Det går bra att sova inför jobbnätterna. Är man pigg och full av energi brukar det oftast inte gå att varva ner så man kan somna. Förödande för det kommande nattskiftet. För trots allt så behöver man ju ett visst antal timmars sömn varje dygn. Idag lär det inte bli några problem med att somna. Känner mig redan trött och seg och tanken på kudden och min sköna säng känns väldigt lockande :-)

"ska bara....", som Alfons Åberg brukar säga, göra/fixa/plocka lite innan jag lägger mig på kudden.


                                                





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0