En låååång dag.

Oj, vilken dag. Jag är helt slut! Möte med specialpedagog på dagis på morgonen, och sen iväg och storhandla. For en sväng på Allbutiken som hade 40 % på allt i butiken. Fyndade lite tyg, men hade gärna köpt MASSOR med fler tyger. Blev lite snål trots den stora rean. Men när tyget kostar 400 kr/ meter ordinarie pris, så blir det ju ändå inte så billigt när det är 40 % rabatt.... Tråkigt att dom ska lägga ner inredningsdelen på affären :-(

Ja, sen så har vi bakat lite (chokladbollar, inget avancerat här inte), lagat mat, ungarna har stökat fram och jag har plockat bort... om och om igen. Sista omgången orkade jag inte så vi kan väl säga att barnen vann den här dagen :-) Får helt enkelt plocka bort resten imorgon. Om det nu är nån idé? Det ska ju ändå dras fram igen....?

Mikke han har jobbat PRECIS hela dagen. Han jobbade till åtta ikväll och sen for han direkt på basketträning, så jag har fått ha barnen alldeles själv hela dagen lååååååång. Ja, det blev en lång dag.  

Imorgon ska jag på Aspergerkurs 10.00-15.00. Ska bli intressant. Hoppas jag i alla fall :-) Sen direkt efter det så måste jag hem och toksova så jag orkar jobba natten. Önskar verkligen att jag var en sån som kunde fara och jobba natt utan att sova innan. Vet att det är många som gör så, och jag har faktiskt provat några gånger... men det blir ju olidligt jobbigt! Jag är ju trött NU och klockan är inte ens tio. Nä, det skulle aldrig gå att hoppa över sömnen.

Nu ska jag värma min vetekudde och lägga mig under täcket... ska bara wordfeuda liiiiite innan jag stänger ögonen ;-)


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, det var en lååång dag må jag säga, och så förlora kampen i att plocka fram /undan. Ser att du Wordfeudar fortfarande, tror jag utmanar dig så du kan få vinna den fajten i alla fall ;)

2011-10-26 @ 15:59:43
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0