Satan i gatan


Skit också! Steg upp klockan fem efter svår andnöd då näsan är helt täppt och en svidande hals som inte tillåter att jag sväljer. Är det inte konstigt att när det gör ont att svälja så procucerar kroppen dubbelt så mycket saliv så man måste ligga och svälja HELA tiden? Hur sjukt är inte det? Eller är det bara som man upplever det, för att man tänker på det och för att det gör så förbaskat ont? Har varit upp några gånger i natt och druckit varm mjölk för att dämpa halsont och hosta... Nu sitter jag här med snytskavsår under näsan och rinnande svidande ögon. Har "hackat lök" sen halv sex och inser ju att jag måste sjukskriva mig idag. Tycker synd om den stackare som blir utringd på jobb en helg som skulle varit ledig. 

En sån här gång önskar jag att man inte hade småbarn. Tänk att få bädda ner sig och få vara stackars en hel dag. Att verkligen få vara sjuk som man var förr i tiden. Nu ska man göra oboyflaskor och läsa högt ur barnböcker och laga mat fast man varken vill eller kan... *suck* Tycker verkligen synd om mig själv...

                                          

Har ett tips till den som är worfeud-beroende. BETAPET! Hade glömt bort det spelet. Var en trogen spelare för 5-6 år sen och smått beroende även då. Där spelar man på tid, det finns en hel del stressiga spel där man förlorar poöng om man är för långsam. Skitkul är det! Spelet hittar du HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0