morgonstund.....

Det första jag fick höra när jag helt oskadd trots halkig väg, klev in på dagis igår var att barnen blev SÅÅÅÅÅÅÅ bra på bilderna! Viggo var visst jättetaggad och kunde knappt vänta på sin tur :-) Och syskonbilder blev också tagna! Lääääängtar efter bilderna!

Jag la mig helt galet tidigt igår. Direkt efter idol för jag var helt knäckt efter två jobbnätter. Det straffade sig förstås. Vaknade kvart över fem! Otur, för just denna morgon så verkar barnen sova som stockar... nåja, klockan är bara 7.15, men dom brukar stiga upp tidigare än så... men det är rätt så skönt att få sitta ensam på morgonen :-)

Har hunnit läsa norrans alla tre delar, spelat lite wordfeud, satt igång tvättmaskin och tömt och fyllt diskmaskinen och druckit 3 koppar kaffe. Inte lätt att tömma diskmaskinen ljudlöst, men jag lyckades utan att någon vaknade :-)

Nu är det bara att vänta på att få fara på jobbet... jobbar 12-22 både lördag och söndag. 



 

Kommentarer
Postat av: Ulrika Forsberg

Skönt med egentid på morgonen! Jag behöver den - annars har jag nog kommit i luven med hela familjen!

Ha en riktigt trevlig "jobbarhelg"! Det brukar ju kunna mysas på ganska bra på helgerna på ditt jobb också... :-)

2011-11-12 @ 16:31:38
Postat av: Erika

Egentiden är viktig! Jag behöver den också....



Ja, fast det går att mysa till det på jobbet på helgen så går det ju inte upp mot en myskväll hemma :-)



Ha en trevlig helg du med :-) Ledig antar jag att du är?

2011-11-12 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0