uppladdning för nästa fest...

Fick nästan sovmorgon idag. Vaknade som vanligt strax efter 06.00, gjorde kaffe och satt vid köksbordet och filosiferade, trött som bara den. Tänkte att jag är en idiot som kliver upp när jag inte behöver, så hör och häpna: jag gick och la mig igen! Fick sova till 7.20. Jippi! Värsta lyxen...

Sitter och funderar över hur jag nu ska orka med nästa party? Har just hämtat mig från senaste festen. Nu är det bara att ladda för nästa.



I ett svagt ögonblick förra veckan, när jag tyckte att inget händer häromkring så började jag och mikke planera för en kvartersfest. Lappar delades ut till alla hushåll och nu finns det ingen återvändo. Fest om tre dagar igen alltså! Men det kommer nog att bli skoj det med. Mycket folk kan jag tänka mig att det blir i alla fall. Massor med barn!

Nu krävs det ju förstås en massa planering av aktiviteter och sånt för att det ska bli en lyckad fest. Ingen vila ingen ro...

Tack och lov. För tänk om jag inte hade nåt att göra?

Idag skiner solen utan ett moln på himlen. Kanske blir bikinin på i dag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0