Stressande semesterlugn.

Sådärja... nu har jag vilat färdigt. Nu har rastlösheten börjat göra sig påmind. Man kan ju inte bara göra ingenting om dagarna??? Det går ju inte. Vet dock inte vad jag ska hitta på för jag vill ju absolut inte vara inne!

Är döless på att sitta ute och dricka kaffe och lösa korsord/sola. Om man då finge läsa en bok, men det är ju omöjligt när man har två små. SÅ avslappnad har jag inte blivit än. Dom brukar säga att det tar ca två veckor att hitta lugnet när man får semester, men det måste ju gälla dom som har ett stressigt jobb? Kan ju inte påstå att jag stressar speciellt i mitt jobb. Snarare så är det nog så att mitt semesterlugn drog igång redan sista arbetsveckan :-) Så nu tycker jag att jag hållit mig väldigt lugn och slappat tillräckligt. Dags att bli "wild & crazy" nu då med andra ord... Men på vilket sätt? Inte med målarpenslar eller trädgårdsskyfflar i alla fall. Tänker inte lägga en krona till på blommor och blader denna sommar.

Vill göra något galet! Något galnare än att sitta i en lekpark eller springa omkring på en badstrand och borsta sand från små barnnäsor...

Wild & crazy...hmm. Vad ska jag då hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0