snöoväder!

Har två små trötta barn som ligger och tittar på musse pigg och långben, i soffan. Hoppas att dom somnar snart! Känner mig rätt sliten efter två jobbnätter. Tröttsamt...

For iväg till coop och jysk i eftermiddag. Inge kul alls att köra bil i detta oväder! Man måste verkligen koncentrera sig för att hålla sig på vägen och för att överhuvudtaget SE nånting. Sitter ett par riktigt kassa vindrutetorkare på forden. Geggar ihop allt till en isig massa. Men jag har en smal smal remsa där torkaren tar... så jag ser riktigt bra om jag böjer ner huvudet riktigt mycket eftersom den där remsan sitter strax ovanför ratten :-) Fy, det var verkligen en pärs att fara och handla.

Ser fram emot morgondagen. Bara lite stökande kvar här hemma sen är det klart. Vi ska flytta in borden till tv-rummet och sitta där och äta. Blir för trångt, för att inte säga omöjligt att sitta i köket.

Nu ska vi se Let's dance!! 

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Du bara MÅSTE lägga ut ett foto på din 80-tals outfit!

2011-01-08 @ 21:59:16
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0