Författande :-)




Dagens Horoskop i Norran:                    




Fiskarna
Litterära prestationer ger nu dig känslan av tillfredsställelse - och lust att fortsätta på den inslagna vägen.




Wow.... hur kan dom veta? Hur kan horoskopet i norran stämma så exakt? Helt otroligt :-)

Har börjat skriva. Skriver så jag får ont i fingrarna, tänker skrivande precis hela tiden.. Skulle helst vilja isolera mig en vecka och sitta och skriva oavbrutet. Känner faktiskt en hel del tillfredsställelse av att tömma hjärnan på detta sätt. Vad det ska bli av det hela det vet jag inte, kanske en bok? Eller bara ett personligt och hemligt dokument med lösenordsskydd på min laptop?

Allt mitt skrivande påverkar ju naturligtvis mitt bloggande. Kommer kanske att bli lite tunt med inlägg ett tag? Fast man vet ju inte hur länge mitt författarskap roar mig. Mina fix idéer brukar ju inte vara så långvariga :-) Vi får väl se...

Idag fyller min kära pappa år. Blir nog att ta en sväng till Boliden och fira honom i eftermidag. Jag har ju äntligen avslutat min jobbiga arbetsvecka. Nu är jag ledig i fyra lååånga dagar...


Kommentarer
Postat av: Helena

Heja! Horoskopet ljuger inte. Hoppas det blir en bok! Vad handlar den om? Är det lite Mia Skäringer inspirerat eller?

2011-01-27 @ 13:42:34
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Absolut Mia skäringer inspirerat :-) Väldigt personligt. Jätteskönt att skriva av sig en massa.

2011-01-27 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0