Det ena avlöser det andra....

Känner mig dödligt slut! Fattar inte varför jag är så himla trött? Har visserligen jobbat hela helgen men det borde ju hellre ha gjort mig pigg och utvilad... Har ju världens bästa jobb :-) Var såååå himla slut när jag kom hem från jobbet idag, ville bara gå och lägga mig. Kanske håller på att få ännu nån vinterbassilusk? Giv mig styrka! Orkar inte med nåt sånt nu!

Kanske all stress inför julen håller på att lägga sig nu lagom tills jag ska bygga upp nästa stressevent? Mikke fyller ju 40 år! FÅR MAN VERKLIGEN FYLLA JÄMNT SÅ NÄRA INPÅ JUL??????? SÅ FRÄCKT AV HONOM!

Bara att planera nästa party nu då. Något sent ute förstås... sista minuten-party :-) Vi har en vecka på oss att fixa och dona och planera.... kommer säkert att stressa ihjäl mig innan veckan är slut. Men kul ska det bli! SEN kan jag slappna av ett tag innan det är dags för nästa 40-årsfest! puh....

Jaja... nu blir det ett tidigt möte med kudden känner jag. Måste ju vara utvilad när jag ska på jobbet imorgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0