Victory!

Jag vann över fåtöljen! Den ligger numera i tre delar i grovhallen och skräpar ner :-) Tjohoooo! Viggo blev dock förkrossad! På riktigt! Han skulle ju ha den och hoppa från...! Otröstlig kille i säkert en halvtimma. Men nu är det lugnt... tack och lov!

Tänkte bara berätta den goda nyheten jag just fått. Vi (jag) har blivit kallad till bup för ett första möte angående utredning! Tydligen är vi två föräldrar som dom ska träffa, och sedan avgöra vems barn som ska utredas först. GISSA OM DET KOMMER ATT BLI VI! Kommer inte att acceptera något annat! Känner att jag har blivit riktigt duktig på att förhandla och att inte acceptera. Har nog varit dålig på det förut. Känner hur jag växer med uppgiften för varje gång. Det borde ju vara en fördel vid löneförhandlingar och dylikt? Om man nu hade några sånna. Exixterar ju inte i mitt jobb... Men OM det var så... oj oj oj, vilken lön jag skulle förhandla till mig. Är verkligen på topp just nu!

Äntligen! Ska fira med ett glas vin ikväll :-) Men bara ett, för jag ska ju upp och jobba i morgon bitti.




Kommentarer
Postat av: Helena

Håller tummarna för er, så ni får komma igång med en utredning nån gång.

Synd att vår löner höjs i ören mer än i konor...men du skulle säkert förhandla dig till nästan en hel krona mer än vi andra i timmen med din nya tuffa attityd =)

2011-02-12 @ 10:32:24
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: MammaMarie

Aahhh, Erikaaaa!! Det låter som musik i mina öron - din nya inställning till livet. "GISSA OM DET KOMMER ATT BLI VI!" Haha...lover it! NU har du förstått hur man ska ta saker och ting. Vid 40 års ålder. TÄNK så klok du kommer vara vid 45 års ålder... alltid något att längta till.



Jag fattar däremot inte hur de kan göra det till en slags tävling mellan 2 behövande barn?! LITE fräckt är det nog, och jag skulle gärna påpekat det vid någon av tävlingsmomenten...

2011-02-12 @ 17:31:48
URL: http://mammamaries.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0