Fredag

Ett tips: Låt inte barnen leka med smålego när dom är osams! Har nu smålego i HELA tv-rummet! Funderar allvarligt på att lösa problemet med dammsugaren...

Har gjort några små försök att städa här hemma. Men fortfarande är jag fruktansvärt irriterad på den stora gröna fåtöljen som står utanför ena toadören. GRRRRR! Tror jag ska leta upp några verktyg och försöka få ner den i hanterbara bitar så jag kan kasta ut dom genom dörren!

Har bakat två sorters kakor på förmiddagen. Viggo vågade inte smaka en enda av dom. Dom såg ju inte ut som ballerinakakor och då går dom ju inte äta! *suck*. Så lik sin storebror att det inte är klokt! Alva höll då med mig och tyckte kolakakorna var riktigt goda :-)

Tänker fara en sväng på biblioteket med barnen så dom får låna sig några böcker. Lovade det igår, så jag måste ju...

... men först: Verktyg! Nu ska jag misshandla fåtöljen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0