Ack och ve....

Börjar förstå varför Lydia blivit schitzofren. Tror hon håller på att bli sjuk. Spydde som bara den imorse. Förra gången hon fick ungar så blev hon ju dödssjuk. Vi fick fara till veterinären med henne då. Jag måste skynda mig och fara och inhandla avmaskningsmedel till både henne och ungarna. Läste att ungarna ska få det när dom är 3 veckor. Trodde det var senare... eller att det inte spelade nån roll när dom avmaskas. Typiskt då att apoteket öppnar först klockan 11. Och jag börjar jobba klockan 12. Hinner ju inte hem med medicinen då... Dom får sjå sig till ikväll. Måste dock fara på konsum och köpa majsvälling till ungarna. Lydia verkar inte så sugen på att ta hand om dom så jag måste försöka få i dom nåt annat.... Ack och ve, vad jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0