Sjåat idag.

Började dagen med att fara och inhandla en massa färg. Grundfärg och lackfärg till fönsterna på insidan, och fönsterfärg till utsidan. Måste ju få klart måleriet nu. Direkt från färgaffären till vårdcentralen.

Hade fått tid hos läkare IGEN för att beskriva Alvas konstiga smärtor. Ingen fattar nånting om hennes besvär... Hon skulle i alla fall skicka remiss till barnkliniken. ÄNTLIGEN! Men det känns som att dom inte kommer hitta nåt dom heller. Men man får ju hoppas dom undersöker allt som går att undersöka...?

Nåja. Just nu så mår hon ju bra, men man vet aldrig när det slår till. Jag tror ju fortfarande på njursten ÄVEN om små barn inte brukar ha det.. Liknar ju det på pricken ju.

Efter lunch satte jag igång med ett storprojekt! Ångra....ångra...

Började tömma min föskräckliga storgarderob. Drömmer om en fin "walk-in-closet". Stället har mest fungerat som ett stökigt förråd. Det man inte vet vart man ska lägga, det hamnar till slut där inne... MEN NU ÄR DET SLUT MED DET :-)

Har kastat, sorterat burit upp.... nä, nu ljuger jag. Jag har sorterat och burit ut ur garderoben och MIKKE har burit ut skräpet (massor) i garaget, vissa grejer upp på kallvindan, andra grejer till de två stora garderoberna på övervåningen. Var ju tvungen att tömma dessa garderober också. BARA skrot i dom... vilket slöseri med utrymme. Nu ska det minsann bli ordning och reda. Till skillnad från nu när kaos råder... Särskilt på övervåningen där TVÅ garderober är tömda. Fattar inte varför det bara blir stökigare när jag ska "städa och göra fint" ?


Vill också köpa nåt hyllsystem och få lite snygg ordning i garderoben. Upptäckte ju dock att det inte alls var så billigt. Vill köpa fina boxar och lådor och en massa krokar till väggen. Få ordning på väskor och scarfar o dyl. Åååååå.. vill ha det fint nu genast!

Har också hunnit med att börja måla fönster. Vilken skillnad det blir!!

Gör bara insidan nu, så jag kommer att ha kvar MELLAN fönstren...  oj oj det kommer aldrig att bli klart. *suck* Kan inte fatta att det är så mycket jobb med fönster. Blir ju aldrig klart när det finns 1000 sidor på varje fönster. Blääääää...

Ja oj vilket sjåande det varit idag. Får fortsätta stökandet imorgon, för nu orkar jag inte mera.

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0