Nytt :-)

Fick oss iväg till maxi till slut... Men det hann ju bli lunchdags så vi var ju tvungna att göra mat innan vi for. Hittade inte de krukor jag ville ha, men det blev några andra från Blomsterlandet. Nöjd ändå!

Trodde aldrig jag skulle köpa fejkblommor någonsin, men nu har jag gjort det :-) Tycker dom är jättefina!



Mina nya krukor och plastblommor på min nymålade vägg :-)



Behöver verkligen nya färgglada gardiner....

Nu längtar jag efter att fortsätta i min garderob. Har färg och tapet, behöver nu bara hyllplan och skenor och en massa krokar. Längtar vansinnigt mycket efter ordning och reda!




Kommentarer
Postat av: Helena

Blev ju kanonfint. Man blir ju helt slut av att läsa om dina renoveringar plus sömnbristen. Tycker du borde gå ur den maniska fasen snart? ;)

2010-09-28 @ 16:17:24
Postat av: Erika

Ja, håller med, men har mer energi än någonsin ju :-)Måste ju passa på att göra allt som ska göras då.



Snart är det över och jag kommer bara att ligga i soffan och inte göra nåt alls...ser inte fram mot det alls.

2010-09-28 @ 20:05:04
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0