Fredagsmys och bebislycka

"Nu är det fredagsmyyyys..."

Sitter och ser på idol, iklädd mysbyxor. Chips-skålen är snart tömd och jag är mätt och belåten :-)

När jag gick av mitt nattjobb i morse körde jag ner till frösunda med lönerapporten, sen for jag upp på ica maxi och storhandlade. Var inte hemma förrän halv tio... trött trött. Men inte gick jag och la mig ändå inte. Nä, jag satte igång med fönstermålning! Tänkte att om jag målade på morgonen så skulle jag kunna måla ett till varv ikväll.

Inte så säker på att jag orkar det faktiskt. Jag sov mellan 11-13. Alldeles för lite, så det blir nog en tidig kväll för min del. Men jag vill ju så gärna ha allt klaaart! Blir så himla fint! Nu har jag grundat inne på toan också, och påbörjat inne i Alvas och Viggos rum. Har börjat kika på tapet till tv-rummet också. Också har jag hittat en matta som jag vill ha också...

Kommer bli supersnyggt! Jo, jag måste nog måla ett varv till innan jag lägger mig, fast det är as-tråkigt. Tänk om det är klart imorgon..???

Oj.... glömde ju nästan berätta: Fick ett mms imorse när jag satt på jobbet. ÅSA HAR FÅTT BEBIS! En liten gosse på 2725 gram och 47 cm lång. Så himla liten och söt.. GRATTIS ÅSA! Blev rejält för tidigt tror jag. Har för mig att hon skulle få 20 oktober eller nåt sånt... Men både mor och son mår utmärkt.

Nu ska jag fortsätta se på idol och de stackare som får åka hem. Hoppas på att mina favoriter blir kvar. Verkar bli så hittils i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0