Snö!!!!!!

Vaknade till ett riktigt snöoväder! Fy sjutton säger jag då bara! Har regnat/stormat/snöat om vartannat hela dagen. Har barnen hemma idag också. Hoppas på god sömn när mikke kommer hem. Känns som bra att ha viggo hemma en extra dag fast han minsann är fullt frisk och bråkar för fullt med sin lillasyster.

Skulle behöva fara och handla men jag vill verkligen inte ut i detta väder. Dessutom så har vi bara sommardäck på forden så det känns inte alls bra. Läste på facebook att stephanie kört av vägen denna morgon på väg till skråmträsk. Tydligen tillsammans med en massa andra bilar också. Dessutom hade en buss kanat av vägen.... Fyyyyyy så hemskt! Och jag som ska köra iväg till jobbet ikväll klockan 22. Troligtvis så har det då frusit på och är glashalt :-( Samma sak imorgon bitti när jag ska hem från jobbet. HATAR verkligen vinter!!!!

Viggå blev då verkligen glad när han såg snö falla från himlen. "Då fyller vi år nu" säger han med förväntansfull blick :-) Vet ju att han fyller år när det är vinter så nu tycker han det är dags att få öppna presenter... Och bob och pulka och skidor ska han också åka. Synd bara att snön inte lagt sig på marken. Bara slask och vattenpölar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0