Perfekt!

Helt perfekta tänder! Som vanligt :-) Inte ens tandsten fast det var två år sen sist jag var hos tandläkaren. Nu tyckte hon att jag kunde vänta 3 år till nästa besök, eftersom tänderna är så bra, men jag vill ändå ha två år mellan besöken... för säkerhets skull!

Efter besöket på seminariegatan hann jag med nästan en timmes shopping på stan innan det var dags för min "utbildning" på Frösunda. Jag passade på att fara in på Vila, där jag hade ett presentkort som jag fick i julklapp(!). Dags att shoppa upp det nu tänkte jag och eftersom jag ALDRIG kommer att få tid att fara på någon behandling så tänkte jag att jag kunde köpa produkter för det istället. Visade sig dock att 500 kronor inte räckte till mycket! Så vansinnigt hutlöst dyrt!!!! Hon frågade vad jag var ute efter... Tja.. skrövlig hals sa jag :-) Genast började hon peka på rengöringsprodukter för 1000-tals kronor. En rengöringcreme för 1275 kr?????? Hallååååå!

Antingen så tittade hon på mig och såg en kvinna som behövde otroligt mycket hudvårdshjälp för sin rynkiga skrövliga hud, eller så trodde hon att jag var gjord av pengar. Hursom helst så tog jag henne snabbt ur villfarelsen att jag hade gott om pengar. Hon visade mig då några "billigare" produkter :-)
 Köpte en ansiktsrengöring och en ansiktskräm för totalt 875 kronor!!!! Wow... kommer nog aldrig att hända igen. Fast tänk om det verkligen är helt fantastiska produkter som gör att alla rynkor och slapp hud försvinner?? Då måste jag ju köpa det igen...


Ser det ut att vara värt 875:- ?????

Hann även med att köpa en ny klänning till dottern och ett jättesött diadem som jag tänkte hon skulle ha på tisdag när det är dags för fotografering på dagis.

På väg hem från Frösunda kom jag på att jag lovat Viggo tårta. Japp.... har man lovat så har man! Han har tjatat hela dagen om tårta, så det var bara att stanna till på konsum och köpa bottnar och tårtgrejs. Det var då ingen som blev ledsen för det :-) Vi vräkte i oss som om vi aldrig ätit tårta förr...


Tårta.... mums!

By the way.... använde min derma seta idag på mina händer. Blev ju åter SÅÅÅ mjuk och len och slät och hårfri. Nu är händerna fulla med utslag?...exem?....rödflammiga och hemska ser dom ut att vara. Har väl exfolierat bort för mycket hud antar jag.... Jäkla skitgrej!


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Vilket liv i lyx du lever alltså! Hudvårdsprodukter för nästan 900 kr, några timmar på stan - alldeles själv alena. Tårtätande var och var annan dag..!!!



Här i Malmö har en såndär Tvinsbutik (TV-shop) öppnat. Just nu har de erbjudande om att köpa 2 Dermaseta till priset av en! Jag är bara sååå sugen köpa en tillsammans med någon annan, efter all reklam du pumpat ut om den produkten här på bloggen. Du borde kontakta Tvins och be dom skicka lite procent av deras intäkter till dig...

2010-10-27 @ 01:04:44
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Ja, känner mig riktigt lyxig! Kommer att bli så vacker...om jag bara slutar med allt tårtätande först!



Vilket klipp att få två för en! Du måste ju genast hitta nån att köpa med! Om man bara följer instruktionerna så är det en suverän produkt!



Mina händer blev ju inte så bra nu, men det kan ju bero på att jag använde grejen till "bikinilinjen" att exfoliera med??? Tänkte att varför ska den grejen ligga helt oanvänd? Kommer ju aldrig att använda den där. Varför gnugga och fila när man kan dra ett svep med hyvel??? Troligtvis så var den för grov för händerna...

2010-10-27 @ 08:03:45
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0