Boliden idag

Idag har vi varit till Boliden och hälsat på mina kära föräldrar. Bjöds på tårta när vi kom och sen pappas goda fjällfisk till middag. Mums! Sen blev det äppelpaj och vaniljsås. Proppmätt! Alva och Viggo trivs verkligen där. Tror det börjar vara dags att dom får sova över där själva snart...  Tror dom skulle tycka det var kul faktiskt. För att inte tala om hur kul JAG skulle tycka det var :-)

Just nu så är jag förpassad ut i köket av min sambo som ska titta på tv-serien "the event". Han vill verkligen att jag ska se den serien, men eftersom jag har missat alla avsnitt (kanske 4 st) hittills så "får" jag inte se detta avsnitt som går ikväll!! Mikke ska tanka hem de fyra första avsnitten åt mig så jag kan kolla på dom på torsdag natt när jag jobbar. Han säger att den är jättebra så jag får väl lita på honom...

Hursomhelst så är jag dödligt trött och vill inget annat än att gå och lägga mig. Sitter som bara och väntar på att klockan ska bli kväll... Ska värma min vetekudde, ta kvällsciggen och sen krypa in under täcket.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Härligt att ungarna trivs bra hos mormor och morfar :) Hoppas dom vill sova över också så du och Micke får slappna av lite i godan ro :)

2010-10-25 @ 16:21:51
URL: http://tessan72.blogg.se/
Postat av: MammaMarie

Sååå orättvist .(! Både tårta och fjällfisken - och sen paj på det, vari ligger rättvisan i det?!? Jag vill ÅXÅ träffa mamma och pappa ju. Saknar dom så det knakar i kroppen. Ännu värre blir det när man får läsa om alla goa saker de bjuder på...

2010-10-26 @ 17:24:08
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Ja, där får man alltid äta sig övermätt på gosaker! Bara att he sig upp till norrland. Du borde ju passa på nu när det skjuts så förfärligt i Malmö. Kom upp hit, här är det ingen som skjuter. Här händer knappt nånting...

2010-10-26 @ 21:23:13
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0