Victory!

Gick hela 3,7 kilometersrundan, fast jag HELA tiden tänkte att jag skulle gå en kortare sväng. Victoryyyy! Höll nämligen på att förfrysa mina lår. Jäklar så kallt det var trots att jag hade långkallingar! Just när jag skulle svänga av och korta av rundan så tänkte jag "dålig ursäkt". Gå för fan! Och det gjorde jag :-) Visserligen så var mina lår iskalla och knallröda när jag kom hem men det var ändå värt det! Måste köpa mig några varmare långkallingar. Vill inte gå med täckbyxor. Det går inte. Står inte ut med ljudet när benen nöts mot varandra... ritch..ratch..ritch..ratch. Dessutom så känns det dubbelt så TUNGT att gå med dom..? Nääää.. det går inte!

Måste hitta en längre runda att gå också. 3,7km duger ju inte! Det måste vara en RUNDA också. Vill inte gå och sen vända på vägen! Känns mycket jobbigare då :-)

Det är konstigt att man (jag) alltid ska gnälla på något och aldrig vara nöjd. Nu när jag gått ner några kilon så har jag helt plötsligt blivit JÄTTESKRÖVLIG på halsen! WHYYYYYY? Visserligen så kan jag ju förstå det eftersom när jag går upp i vikt så sätter det sig först på halsen! Riktigt så alla verkligen ska se att jag blivit fet. Blir väl så också då när jag går ner i vikt att det försvinner runt halsen först. Frågan är ju nu då: Är det bättre att vara fet och ha dubbelhakor än att bli smal och huden under halsen ska hänga och slänga som på en kalkon????

Ja... vilket dilemma! Går det inte att träna upp halsen på nåt sätt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du och dina dilemmor =) Täckbyxor är ett måste när det blir kallare. Om det går tyngre behöver ju inte rundan bli längre...logiskt eller hur? Har aldrig provat kalkonhals...endast haft den fylliga fettovarianten. Vad är snyggare? Jag skulle vilja prova kalkon faktiskt, men mer bara för att få hänga och slänga...

2010-11-06 @ 11:04:02
Postat av: Helena

Okey...det var jag som gjorde förra kommentaren...glömde fylla i allt...trodde inte ens det gick skippa namnet?

2010-11-06 @ 11:06:35
Postat av: ingela

jag röstar inte på kalkonvarianten.

snyggare att vara lagomt fyllig...

2010-11-06 @ 15:56:24
Postat av: Erika

Röstar inte heller på kalkonvarianten, men vad fasiken ska man då göra? Ska jag gå upp igen då??? Bekväm runt midjan ELLER bekväm med halsen... Ååååå, alla dessa val!



Smart tänkt Helena! Klart jag ska gå samma runda fast MED täckisar. Får väl ha öronproppar så jag slipper höra ljudet av täckbyxorna!

2010-11-06 @ 17:00:55
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0