Total bloggtorka

Har kommit på varför jag inte har något att skriva om på min blogg! Eller snarare var det så att min syster påpekade saken när jag skrivit att jag "bloggar" när jag är ute på mina powerwalks. Klart jag inte har något att skriva om när jag redan gått igenom ett ämne under en hel promenad. Som hon sa... när man behandlat ett ämne så lämnar man det och är redo för nästa. Jag går alltså omkring och "bloggar" för mig själv utan att skriva nåt! Tänk så mycket ni missar :-)

Nu när jag var ute och gick så tänkte jag inte på nåt alls... Rensade hjärnan fullständigt! Hade en irriterande reklamsnutt på hjärnan HEEEELA rundan. "118 800... superbillig nummerupplysning...via telefooon och sms". Väldigt irriterande, men det funkade bra!

Jobbat idag. Är döööödligt trött. Troligtvis så har jag inte återhämtat mig ännu från helgens bravader. Ändå blev det ju inte så fasligt sent. Hörde att det satt kvar folk på festen till 7 på morgonen. SJU!!!??? O maj gadd! Tur man är småbarnsmor och till på köpet farmor. Måste ju vara därför jag har hov att he mig hem i tid! Man orkar ju inte....

Två jobbkvällar kvar nu och sen ledig torsdag och fredag. På torsdag har jag halverst bokat en dejt med Åsa och hennes lilla bebis. Har ju FORTFARANDE inte sett underverket!

Det ska bli så kul att träffa dom. Måste fara iväg och köpa nåt fint till lillgossen också...

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

heh..riktigt sååå tomt bör det väl ändå inte vara när du promenerar...?! Att du börjar repetera reklamjinglar.... urbota torra sådana också. Varför har du inte en mp3 i öronen? till exempel, i brist på tanker alltså :)!

2010-11-16 @ 18:17:42
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0