Less

Så himla tråkigt att måla lister.. är så less så jag håller på att dö. Har ett varv kvar också innan det är klart. Bläää! Vet ju att det är detaljerna som gör skillnaden. Men jag tycker inte det blir så stor skillnad när jag målar. Nu är det ju vitt och..jaha. Jag vill ha STÖRRE projekt! Där jag får måla stora ytor där man genast förändrar känslan i rummet...

Är också superless på detta väder! Grått och regnigt hela tiden. Igår for vi iväg till en stor lekpark med barnen. Den hade faktiskt tinat fram men det var ju hur blött som helst. Så härligt det hade varit om solen hade lyst och man hade sluppit FRYSA! Läste i aftonbladet att värmen kommer den 12 maj. Hur långt bort känns inte det då?

Fortfarande så äter inte Alva någonting! Jag blir tokig snart. Hon har gått ner i vikt och jag är alldeles knäckt av att gå omkring och tro att hon ska svälta ihjäl och dö vilken sekund som helst... Men hon är då pigg och kry och feberfri. Dricker lite saft/juice då och då, men vägrar äta. Inte ens gokakor och glass tilltalar den lilla damen. Tror hon bantar.. En himla tur att hon är av den rultigare typen. Hon har ju att ta av :-) Kanske får på henne alla byxor som bara ligger i garderoben p g a att de är för tighta, när det här är över.. Vilket jag hoppas blir idag!

Bara gnäll från mig...

Något positivt är ju att min jobbarkompis Linda fått sin efterlängtade bebis. Så himla söt! Har spanat in hennes blogg väldigt ofta på sista tiden och bara väntat och väntat.. och nu har hon lagt upp bilder på lille Liam. Ett stort Grattis till dig Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0