Härlig dag

Idag har det varit riktigt skönt ute. Har hunnit med en hel del faktiskt. Vi har krattat en del och till och med fått ner löven i sopsäckar. Vi har väl ungefär hälften kvar.. fortfarande för blött på baksidan. Åkte iväg en sväng på förmiddan och köpte presenter till min lilla docka som fyller år i morgon.

 Blir inget storkalas direkt. Mamma kan inte komma för hon har bokat hotell i piteå med en vännina, och då kommer ju inte pappa heller. Svärmor var förbi med presenter idag, så hon kommer inte heller imorgon. Jag som inte bjudit in fler folk, för jag tänkte att det är bättre vi rymms i vårat kök. Bara dom närmaste alltså. Det blir bara Jamal, Stephanie och Kevin som kommer. Men det blir nog bra. Mor och far kommer senare i veckan, så hon får firas flera gånger istället...


Har klippt Alva, så nu ser hon ut som Lotta på Bråkmakargatan. Jättesöt! Sen när jag lix höll på så satte jag saxen i mitt eget hår också. Skönt att få bort allt slitet hår..

Har hunnit med en promenad ikväll också. Skönt, men helt vansinnigt jobbigt då jag inte har någon kondis! Måste verkligen skärpa till mig och börja gå några kvällar i veckan. Vet inte hur många gånger jag sagt det? I flera år har jag nog kört med den frasen :-) Vi får väl se hur det går..

Har precis målat ett varv på listerna och nu ska jag sätta mig ner och slå in födelsedagspresenter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0