Annorlunda morgon

Klockan är nu kvart i åtta på morgonen och Alva sover fortfarande.. Viggo steg upp för en kvart sen. Wow..!

Grejen är att dagen igår blev heltokig för barnen. Dom sov på eftermiddagen mellan tre och halv fem. Helgalet! Hade inte tid att väcka dom, för jag höll på att boka en resa till mina föräldrar som ska åka ner till min syster i Malmö. Det ska ju vara så enkelt att göra på internet, men naturligtvis så blev det ju fel! Tog halva eftermiddagen att fixa till det! Bläää.. Hatar sånt tjafs!

Barnen höll sig sedan vakna ända till efter 22. Inte kul det heller. Inte en lugn stund igår alltså. Men å andra sidan så är det ju rätt lugnt nu på morgonen istället då :-)

 Ganska bra att hon sover så länge för då behöver hon inte sova på dagen idag. Blir ju alltid så jobbigt på onsdagar när hon ska på dagis halv två. Mitt i hennes sovtid! Blir att hålla igång hela dagen istället nu då. Vädret ser då okej ut så det blir väl att fara till en lekpark kanske.. vi får väl se hur mycket ork JAG har idag? Känner mig rätt sliten och trött faktiskt. Träningsvärk i mina lår av allt hoppande och ont i höften (?). Undrar om jag redan måste börja byta ut kroppsdelar mot metall? Bara det som fattas för att jag ska känna mig riktigt gammal! Min kropp tål väl inte alla stötar som blir när man hoppar. Börjar falla isär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0