Utan energi

Ställde klockan på halv elva i morse. Tänkte jag skulle sova bara en liten stund och sen få lite saker gjorda här hemma när jag för en gångs skull är ensam i huset. Steg upp, men orkade knappt röra mig. Såå trött! Gick och la mig igen och ställde om klockan på halv ett. Blundade och sen ringde klockan igen.. känns som att det tog bara 5 minuter, men klockan var verkligen halv ett! Har dock inte orkat göra något nu heller.

Har tio säckar med blomjord i bilen som ska bäras ut och hällas ut i blombänken. ORKAR INTE! Har suttit och laddat för denna uppgift i snart en timme nu, men det känns fortfarande lika motbjudande.. Är så slut att jag inte ens orkar göra i ordning någon lunch.. Man blir konstig när man jobbat natt och sover på dagen. Känns som att man har baksmälla eller nåt. Dessutom blir magen helknasig. Blir ju inte att man äter särskillt bra såna här dagar. Har ju inte ätit någon mat sen middagen igår. Popcorn och lakritsbåtar står man sig inte på särskilt länge. Har verkligen svårt att äta nåt på natten. Brukar bli ett par mackor vid ett-tiden på natten, men sen blir det bara kaffe och snacks. Inte bra!

Måste skärpa mig och gå och äta nåt. Ta en c-vitamin och piggna till, innan jag ska hämta barnen om en halvtimme. Magen börjar skrika nåt alldeles förfärligt efter något nyttigt och mättande.. kanske piggnar till om jag äter nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0