sysslolös..

Helt plötsligt så har jag ingenting att göra!! Springer omkring här hemma och försöker leta fram något projekt.. Det enda jag har är fönstrena och det går inte måla dom när det är så här kallt ute. Har beslutat mig för att vänta med dom och sluta tjata om dom också :-)

Så.. nu är jag sysslolös! Så himla tråkigt. Vad gör man då? Sitta i soffan och göra ingenting? Det har jag ju gjort på jobbet hela dagen.. är less på den sysslan! Nog har jag ju helt säkert någon bokstavsdiagnos.. eller så är jag bara pappas flicka? Vad gör alla andra när ni inte har något arbetssamt projekt på gång?

Men...men nu kommer Jamal och Kevin och hälsar på *glad*
Måste genast sluta skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0