Party party

Om tio timmar är det FEST! Wow...

Allt är då klart i alla fall, så jag kan sova i lugn och ro när jag kommer hem! Haft full sjå hela natten.. Eller i alla fall till halv fyra. Efter det har jag varit sysslolös och medvetslöst trött. Längtar till min kudde nu.

Längtar också till i eftermiddag när alla kommer. Ska bli såå kul! Solen skiner från en molnfri himmel, hoppas verkligen det håller i sig och blir så hela dagen och kvällen. Finns inget bättre än att öppna en kall öl när solen skiner som varmast och man står och grillar...

När jag kommer hem ska jag lägga köttet i marinaden jag gjorde igårkväll innan jag for och jobbade. SEN blir det kudden. Mikke har lovat att fara bort med barnen på förmiddan så jag ska få sova utan att bli störd. Fast som det känns just nu så skulle jag nog kunna somna i vilket oljud som helst..

Ha en trevlig midsommar allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0