Lördag morgon

Klockan är strax halv åtta på lördagmorgon och jag ska snart iväg och jobba. Fortfarande lika fet som igår.. Sitter och tuggar på en "lingongrova" med gurka på. Så torrt och trist! Men vad gör man inte för att vara nyttig och hälsosam!

Har lite dåligt samvete för att jag måste väcka stackaren som kom hem sent i natt. Men, men.. som man bäddar får man ligga. Han visste ju att han måste upp idag. Tycker ändå synd om honom.. lite i alla fall.

Solen skiner från en klarblå himmel idag men det är bara 7 grader ute. Hur är det möjligt? Enligt tidningen så ska det vara 13 grader mitt på dagen. Brrr.. så kallt! Bäst att ta mycket kläder på sig idag.

Nu ska jag väcka björnen som sover...

Kommentarer
Postat av: mikke

jag blir alldelens hjärtevarm när jag läser ditt inlägg. Erika, du är helt underbar :)

2010-06-05 @ 11:25:59
Postat av: Erika

Ja, tyckte faktiskt riktigt synd om dig imorse. Inte skulle jag vilja vakna och ta hand om två bråkiga barn "dagen efter kvällen före". Du gjorde det bra måste jag säga :-)

2010-06-05 @ 21:34:51
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0