Grattis till studenten Villiam!!!

Idag sov jag mellan halv nio och halv elva. Alldeles för lite ju... Blev inte avbytt på jobbet. Satt och väntade till 20 över sju innan jag började ringa. Tyvärr så kom det som en överraskning för den som skulle jobba. Hade glömt skriva upp det i sin almanacka. Nåja. Blev inte övertid för mig men jag fick jobba tiden ut.. huh.. händer inte ofta.

Hämtade barnen halv tre och sen blev det raka vägen till studentfirande. GRATTIS VILLIAM!

Trevligt, och barnen ville inte alls hem! Blev bjuden på ett glas vin och kände genast att idag vill jag dricka mera vin :-) Vi for förbi bolaget på vägen hem och snart ska jag hälla upp ett glas vitt kallt vin :-) Myys! Det var länge sen jag var på bolaget känner jag. Fick leta länge innan jag hittade Bag in Box..

Lite bilder från ikväll..

Grattis Villiam

 

Alva, Siri och morfar          mormor                    Tvillingarna Siri och enar
     


Studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0