Midsommarafton 2010

Klart roligaste kvällen på länge! Vi skrålade och sjöng fram till klockan tre. Fattar inte att jag sitter här klockan sju på morgonen och knappar på datorn. Blev en och en halv timmes sömn för mig igår, efter min jobbnatt. Trodde jag skulle däcka redan vid halv nio som vanligt, men höll ut ända till 03.00. OTROLIGT!

Riktigt kul var det och alla var lagom runda under fötterna :-) Tackar Åsa som bjöd på gitarr och skönsång! Vilken tur vi har som har en artist bland oss. Bara att önska en låt och nog kan hon den nog.. Super! Blev många gamla godingar!

Känner mig inte så värst sugen på att städa ute på altanen.. Ser ut som att vi hade det riktigt kul i alla fall, med tanke på hur det ser ut där :-) Har tagit mig en ipren så snart ska jag väl vara fit for fight och orka ta itu med eländet...

Midsommarfton 2010 i bilder .....


 


Tävlingarna avlöste varandra... kul var det!
    

     

Trubaduren Åsa


   

Systrar


Tack alla som kom och gjorde kvällen till sommarens höjdpunkt!


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Åh så kul ni verkar ha haft !! Vilka vackra systrar jag har :)!

2010-06-28 @ 00:13:33
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Superkul hade vi. Ja visst är vi helt vansinnigt vackra! Får du inte en oerhörd lust att komma upp till norrland när du ser oss??? Skynd de å kom hit!

2010-06-28 @ 19:48:31
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0