♪♫♪Nu är glada julen slut slut slut ♪♫♪

Ja... nästan i alla fall. Fortfarande ska man väl gotta sig i julmat och annat fettbildande. Men nu handlar det ju mera om att bara njuta av sin ledighet. Så skönt att ligga i soffan med en chokladask och titta på tv!


Alvas nya kök. Visst är det fint? Tänk om man hade haft så fina grejer när man själv var liten...



Mammas lilla Pippi.


Jag är verkligen nöjd med denna jul! Barnen har fått så mycket fina grejer och det är så kul att se dom så glada! Jag hör att Joakim har gett sig på den stora hinken med mynt. Antar att han sitter och räknar :-)
Fortfarande vet vi inte slutsumman för det tar ju en evighet att räkna dom. Men nu verkar det som att han inte kan hålla sig längre...

Jag är HELT SLUT! Längtar tills man får gå och lägga sig. Lite väl tidigt än. Men tidig kväll lär det ju bli. Igår gick vi och la oss vid 2.30. Inte klokt!
 Är också döless på att äta godis och choklad ÄNDÅ sitter jag hela tiden och gräver i godisskålen och tar för mig av chokladaskarna. FY säger jag bara. 

Måste nog köpa hem lite frukt imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0