Söndag... snart måndag :-)

Ska få ARABISK mat imorgon! yeah!!!!

Efter jobbet imorgon far vi hem till Jamal där Samer har lagat en massa gomat. Har verkligen längtat efter dessa maträtter! Ska bli SÅ GOTT! Mmmmmm...

Har äntligen kommit över den värsta tröttheten... Idag har vi verkligen släpat hem halva solbacken. Har shoppat julgran och en massa grejer hit på jobbet. Det gick faktiskt riktigt bra!

Tack och lov att jag har datorn med mig på jobbet idag för här är det bara skidor på tvn. Fattar inte nöjet med att se det faktiskt...? Tror jag ska ta och packa upp julgranen nu, då har jag då nåt att göra.

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Ja du må då hälsch åt n´Samer från oss här nere :)!

2010-12-12 @ 18:26:37
URL: http://mammamarie.se
Postat av: Erika

Hä ska ja´ göra!

2010-12-12 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0