Mitt 426:e inlägg

Oj, vad jag hunnit med att skriva mycket detta år. Särskilt med tanke att jag startade bloggen i mars. Det blir ju långt fler än ett inlägg per dag. Flitig bloggerska! Här händer minsann ingenting som inte världen måste få ta del av :-) Snacka om skvallertant haha...

Idag visar temperaturen på -8 grader, så jag måste ju ut och promenera idag. Lovade ju det i förra inlägget... Hade ingen aning om att det REDAN skulle bli varmare väder. Men det ska faktiskt bli skönt. Behöver både frisk luft och röra på mig. Har ju som sagt blivit väldigt mycket stillasittande blandat med rent frosseri i godsaker.

Var duktig på jobbet igår och åt bara två skumtomtar och EN chokladbit! Yeah! Hoppas mina kollegor tömmer godislådorna som är kvar innan jag ska jobba igen på lördag. Nu får det faktist vara NOG!!!!

Ska försöka hinna med en solning idag också. Fortfarande har jag inte lyckats ta mig till ett öppet solarium. Är det fortfarande stängt här i Ursviken så ska jag tamme klån köra in till storstan! Jajemen... Måste nog ditåt hur som helst, för Jocke ska på banken med sin stora myntsäck. Funderar på hur vi ska frakta mynten till banken??? Just nu så ligger dom i en blå 10-liters hink. Känns inte som nån käck accessoar att gå omkring med på stan. En påse håller inte heller. Kanske måste accessoera gossen med en av mina avlagda handväskor??? Det är verkligen TUNGT med mynt.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0