Trött och seg

Vilken dag...

Tröttheten har kommit ikapp mig nu... eller om det är baksmälla? Har varit som en zombie hela dagen. INTE värt, kan jag ju bara säga. Kommer säkert att vara så här seg hela veckan. Mikke har då inte varit mycket muntrare. Han har varit riktigt sjuk idag. Spytt till och med, och knaprat mer alvedon än någonsin. 

Har i alla fall lyckats sticka färdigt mössan till Alva :-)







Alva blev då riktigt nöjd..

Nu blir det att sticka vantar i samma färg. Sen blir det säkert en till mössa i en annan färg. Älskar den här mössan :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå, så söt mössa på en riktigt söt tjej! =) Vad duktigt du är!! Kraam!

2010-08-29 @ 20:25:44
URL: http://nellylindgren.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, visst är jag.. stolt!

2010-08-29 @ 20:29:47
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh så fin hon blev! Jag är nästan lättad över att du blev trött till slut...började undra om det verkligen var rosenrot du fått tag på och knaprat i dig, och inte nåt mer olagligt? ;)

2010-08-29 @ 22:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0