Min hemlige gäst..

.. var ingen mindre än barnbarnet Kevin :-)

Hemligt värre eftersom Jamal inte fick veta något. Han blev kidnappad från jobbet klockan fem, utdragen på en massa nöjen. Lazerdoom(stavas det så?), restaurangbesök och sen fest med alla sina vänner. Rejält 20-årsfirande :-)

Beundrar Steff som ordnat allt detta och dessutom fått stoppa Jamal från att åka söderut och köpa bil. Han tänkte nämligen fara idag... Inte lätt att hålla honom från det, när man inte kan avslöja varför han inte får åka iväg. Slutade med att hon ringde hans högsta chef och bad om hjälp. Han beordrade därmed alla anställda att infinna sig på kontoret kl 17.00. Inte en chans att smita iväg tidigare då :-) Jamal trodde nog det var nåt möte eller nåt. Istället kom Steff in med ögonbindel :-)

Det är allt jag vet... Får sjå mig till senare med att höra alla roligheter han fått va med om!

Har tillbringat aftonen med världens gulligaste Kevin. Han är så himla lugn/snäll/go. Han delar också ut världens mysigaste kramar. Sitter nu och dricker kaffe efter att ha läst 4 böcker och berättat ca 10 sagor om traktorer, lastbilar, sopbilar och om nyckelpigan som krockade med ett träd och fick ett plåster på benet  :-)

Han somnade med båda armarna om min hals och kinden tryckt mot min kind. Hur mysigt lät inte det då? Funderade faktiskt på att ligga kvar där och sova med honom... Men min stickning drog i mig och mössan vill verkligen bli klar...

MysKevin :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0