Wordfeud

Vad ska man säga? Jag är fast! Förstår nu allt tjat om beroendet som det pratas om i alla medier. Började spela på söndag kväll och blev genast fast. Har inte tid att se tv eller umgås på kvällarna (eller dagarna). Piper det i min telefon så rusar jag genast dit för då är det min tur :-) Och jag vinner hela tiden! Är en mästare på wordfeud redan efter två dagar... Har 25 "matcher" på gång, men ändå så piper det alltför sällan. Herregud alltså, sitter inte folk bara och väntar på pipet? En del svarar ju inte på ett dygn.



Vansinnigt kul spel!!!!






Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är det kul! 25 matcher samtidigt???!!! Herregud, tror jag haft 12 som mest. Förlorar mer än jag vinner, men om du vill kan du ju spela mot mig (vilket ju inte är nån större utmaning, eftersom jag är usel) mitt namn är "helenabystedt"...utan hartassarna förståss(lagom fantasifullt, jag vet)

2011-09-27 @ 19:13:46
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0