Storfrämmen ikväll :-)

Så är man vaken igen efter en tretimmars tupplur :-) Gick riktigt bra att jobba inatt. Målade en tavla för att hålla mig vaken. Den blev för övrigt skitful, men det spelar ingen roll. Lyckades ju hålla mig pigg i alla fall :-)

Ikväll kommer Kevin och ska sova över hos farmor. Ska bli så mysigt. Han säger alltid så roliga saker så man får skratta och dessutom så är han en riktig pratkvarn :-) Längtar efter honom. Det var ett tag sen han var här nu... Sist vi sågs var på 3-årskalaset förra helgen, men då fick man ju inte rå om honom. Då var det fullt bus med alla kalaskompisar :-)

   

Känner mig fortfarande vansinnigt seg efter vilan... hoppas jag piggnar till. Mikke tog med sig barnen till Karamelltåget för att köpa lördagsgodis. Måste säga att jag är äckligt less på godis. Sällan man vill ha nåt sött efter en jobbnatt när man tryckt i sig massor. Blääää! Känner ett stort behov av att gå och borsta tänderna bara jag tänker på allt jag smaskat i mig... huvva. Borsta, borsta, borsta.....


                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0