Fredag

Det är konstigt hur all energi bara kan försvinna från en dag till en annan. Idag orkar jag inte göra nåt. Har suttit ett tag nu och tittat på den överfyllda diskbänken och blängt på diskmaskinen som är full med ren disk... känns verkligen motigt att ta tag i röran!

Har varit en sväng till solbacken och köpt lite grejs till barnen. Dom fick välja sig var sin tröja på Lindex, och Alva hittade en mössa hon ville ha. Viggo fick mockasiner att ha på gympan. Sen for vi på barnens hus där dom också fick välja sig var sin leksak... värsta snälla mamman. Elller så ville jag bara muta dom så dom skulle hålla sig snälla idag?

Önskar jag hade dagistid idag, så jag kunde lägga mig och sova. Ska ju jobba i natt. Nu måste jag tyvärr roa barnen hela dagen tills mikke kommer hem efter kl 17. Först då får jag lägga mig. Fy så jobbigt. Har suttit och skrivit om dagisschemat nu och inkluderat denna fredag. Hade glömt den... Så nästa gång den infaller kommer dom att vara på dagis. 

Nu ska jag fortsätta ignorerandet av disken och tydligen läsa böcker för barnen. Dom står här med var sin bok och tigger... (Den ena ser förfärligt tjock ut, hoppas på stora  och många bilder!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0