Ett evigt tjatande....

Vet inte i hur många blogginlägg jag har tjatat på om trötthet, men det känns som väldigt många... Ska sluta tjata, men bara en gång till :-) Önskar jag kunde vara piggare efter mina jobbnätter, att jag kunde fungera normalt efter några timmars sömn, men så är det tydligen inte. Seg, trött och huvudvärk som aldrig vill ge sig. Hur kul är det då? Lite som baksmälla... 

Imorgon ska väl allt vara normalt igen förhoppningsvis. Då ska vi på kalas i Bodan och fira mitt äldsta barnbarn som fyller hela TRE ÅR!!!!! Ska bli så kul. Längtar att träffa både honom och Neo. Lite abstinens faktiskt :-) Sen så längtar jag att gå in i det underbara huset som dom bor i också. Det är så fiiiint!

Hoppas verkligen att min energi kommer tillbaka så jag får något gjort i helgen. VILL verkligen vara i gång. Älskar när jag springer omkring med femmans växel hela dagarna. Har ju som sagt bara en växel och är inte den i så är det NOLL. Motorstopp!  Ganska trist och meningslöst med andra ord...

Nu ska jag gå raka vägen till sängen och sova ut rejält. Räknar med att jag ska vakna pigg och utvilad imorgon bitti. (troligtvis vid femtiden).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0