krimskrams

Köpte en sååååå himla gullig hårsnodd till Alva när jag var och storshoppade till henne! Älskar det! Igår köpte jag ett till. Ett turkost :-)

Jag undrar vem det är som skapar prinsessan här hemma? Jag är löjligt förtjust i allt som finns att köpa till småtjejer. Snart kommer jag väl själv med nåt rosa krimskrams i håret...? Jag köpte en ny bikini igår och när jag satte på mig den igår kväll så fick jag nästan ångest... Kom på att detta är ju nåt jag kunde ha köpt till Alva. Lite småbarnslig bikini med andra ord. Åååå... varför? Varför köpte jag inte bara en SVART bikini? Det är ju det jag vill ha ju! 

Blir så fast i allt bling som finns på affärerna. Måste nu fara och köpa en TILL bikini. Måste ju ha nåt neutralt att ha på mig när jag badar med jobbet. Den barnsliga bikinin får jag ha när jag är på gården och solar. Den är perfekt att springa omkring i här på gården. Bikinibyxan är som en liten kjol, så den döljer de värsta skavankerna :-)

Egentligen så ville jag ha en röd bikini med vita prickar! Alva fick ett hårspänne av sin farmor som var formad som en liten rosett. Röd med vita prickar. Blev löjligt förtjust i den. Har den nästan jämt på mig. Kom på att jag kanske skulle försöka hitta en KLÄNNING som är röd med vita prickar? Lite 50-tals inspirerat... Och varför då inte en bikini också..? Får jag en idé så ska jag alltid överdriva! Nån som vet var man hittar en fin röd klänning med vita prickar. Lite LAGOM 50-tals-inspirerad???? Vill verkligen ha en! 

Men bikinin ska vara svart! Utan prickar och annat krimskrams :-) Nu får jag skärpa mig och försöka inse at jag inte är en liten 5 årig flicka utan en 40-årig tant med alldeles för slapp hud och för många kilon runt magen !


Alvas fina rosa krimskrams! Nu har jag ett turkost också, så nu måste jag ju matcha henne med en turkos klänning idag :-) Hon kommer att bli såååå fin!


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, vilken Söt liten Prinsessa du har där hemma ;) Hur gullig som helst ju! KRAM

2011-05-04 @ 09:52:46
URL: http://nellylindgren.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja, visst är hon? Min lilla docka! Börjar nästan tycka synd om henne som måste vara så tjejig och pluttinuttig hela tiden :-) Men hon verkar då inte lida av allt ompysslande och krimskrams...så som hon går och speglar sig hela tiden. Hon ställer sig till och med i spegeln när hon flännar som värst. Beundrar sig själv till och med då...

2011-05-04 @ 11:03:04
URL: http://tallsally.blogg.se/
Postat av: Helena

Nog var hårsnodden fin, men gokinden är ju obetalbar! Mmmmmmums...vilken mjuk kramkind. ♥

2011-05-04 @ 18:52:47
URL: http://helenabystedt.webblogg.se/
Postat av: Erika

Ja, dom kinderna går inte av för hackor :-) Älskar dom! Är bara rädd att dom håller på att bli FÖR goa och trinda...

2011-05-05 @ 09:02:24
URL: http://tallsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0