Tack Ulrika!

Sista natten fixad :-) Nu ska jag snart iväg på kurs! Klart jag känner mig aningens mosig och trött, men det ska nog gå bra. Fattar inte att jag har klarat av den här veckan som kändes sååå himla jobbig. Det var ju inte alls så svårt.

Ser fram emot kursen och idag följer även mikke med. Det känns alltid kul att lära sig nya saker. Dessutom så är den ju lagom många timmar. 9-12 är ju helt okej. Man hinner inte tröttna och bli less. Ska nog försöka hålla mig vaken hela dagen och istället lägga mig riktigt tidigt ikväll. Wow... kan knappt fatta att denna vecka är över. 

Borde ju känna mig helt slut och trött av allt nattvakande OCH av all ny information man pumpats med och ska ta ställning till, men konstigt nog så gör jag inte det. Känner mig snarare upplyft och konstigt nog lite positiv? 

Har nog min jobbarkompis att tacka för det. Satt ju och pumpade henne på information sent på onsdag kväll. Jag blir så himla imponerad av hennes kunskap i ämnet. Fattar inte hur man kan kunna precis allt bara så där spontant? Själv skulle jag ha behövt läsa på och friska upp minnet om jag skulle bli utfrågad på detta vis. Har fått så himla mycket kunskap både om autism/aspbergers, men även om vad som händer efter diagnos. Vet nu vart man kan vända sig och vilka rättigheter som finns och så vidare. MYCKET viktig information! Enkelt för henne att kunna i och för sig eftersom hon jobbat som den person som tar hand om och sätter personer med dessa svårigheter i aktivitet/arbete. Tack Ulrika, och förlåt att jag höll dig vaken så länge... kommer säkert att bombardera dig med fler frågor snart :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0