Magrar i en rasande fart...

Snart är min jobbiga vecka över... bara värsta dygnet kvar nu. Ska snart iväg på natt nummer två. Fick faktiskt två och en halv timmes sömn i morse. Blev visserligen snävt om tid att "fixa" sig och hinna få nåt i magen innan vi skulle iväg på möte nummer två denna vecka. Men det var det värt! Hade nog inte kunnat jobba i natt annars. Känner mig förvånansvärt pigg faktiskt, så det ska nog gå bra!

Mår mest dåligt över att jag inte hunnit med någon promenad. Men å andra sidan så känner jag mig smalare än nånsin. DET är verkligen skumt! Fattar inte hur, men vikten bara rasar utan att jag anstränger mig det minsta. Det är inte ens jobbigt att "inte äta kakan". Det är ju i stort sett bara det jag gör. Äter frukost, lunch och middag bara. Helt vanlig mat. Visserligen inga pizzor och hamburgare, men annars helt vanligt! Fantastikst kul! Snart har jag ju gått ner allt jag skulle ;-)

Imorgon bitti blir det kurs hela förmiddagen. Undrar om jag fixar att hålla mig vaken ända till kvällen? Känns ju som att det blir helknasigt att lägga sig och sova vid halv ett. Då lär ju dygnet knasa till sig rejält resten av helgen... Piggnar kanske till av promenaden jag tänkte ta när jag kommer hem från kursen. Vi får väl se om jag fixar det?

Mötet idag blev inte det slutgiltiga utan vi har ett till på måndag. Måste ringa chefen och ta ledigt en och en halv timme mitt på dagen. Men det ska nog inte vara några problem...

Nu börjar klockan äntligen röra på sig. Dags att fara strax. Det är jobbigt att sitta och vänta in tiden. Är alltid klädd och redo MINST en timme innan jag ska fara någonstans. VÄLDIGT IRRITERANDE! Jag som hatar att vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0