Vecka TRETTON!

Det var nog bara inbillningssjukan jag led av. Känner mig okej idag! Tack och lov!

Denna månad har verkligen varit lång. Helt makalöst! Och den är inte ens slut än. En hel vecka kvar. Hur är det möjligt? Har hunnit med två jobbhelger, snart tre födelsedagar (den sista den 31/3), kattungar har kommit till världen, en massa inbokade möten, föreläsning, bråkat med dagis om tider, en dunderförkylning har kommit och gått, och nu har jag en veckas intensiva möten framför mig. Det BRUKAR ju vara så att tiden går for när man har mycket att göra men det har snarare kännts tvärtom.

Det ska bli skönt när denna veckan är över. Har ju på nåt sätt bara levt i ett töcken det senaste året, i väntan på denna vecka. Det är så jobbigt att inte veta... Jag hoppas att utredningen ska leda till NÅNTING i alla fall. Vet att det kommer att krävas en hel del från min sida denna vecka och jag kommer nog att vara helt slut efteråt. Känner mig redan tom i huvudet. Hur ska jag kunna komma ihåg hela Jockes liv från födseln fram tills nu, när jag inte ens kommer ihåg vad jag åt till middag igår? Jag har verkligen kort minne... *suck* Det kommer verkligen att bli jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0