bleka.. eller inte?

3,5 timmar kvar :-) Snart ledig!
Har en lugn kväll på jobbet. Mätt efter att ha ätit en supergod spenatpizza. Låter kanske inte så gott men det är helt klart min nya favoritpizza! Kommer aldrig mer att äta pizza från en pizzeria. Prova "spinaci" från Dr Oetker så förstår ni vad jag menar, gärna med några droppar tabasco... mums!

Igår bakade jag supergod chokladkaka med kokostosca här på jobbet. Ska minsann få ner en sån bit också om en stund :-) Blir mycket ätande här på jobbet.

Ska baka samma kaka hemma imorgon. Måste komma på nån mer kaka att baka också, men vad? Morotskaka har jag fortfarande inte lyckats med. Den blir inte alls lika bra som den som har på Eddahallen. Den är oslagbar! Kolakakor går ju alltid hem. Behöver kanske inte göra så avancerade saker... känner mig rätt lat faktiskt!

Går i funderingar på att smeta in lite blekning i mitt hår IGEN! Står inte ut med den mörka färgen i mitt hår. Lyckas ju som aldrig få till det. Men jag tror jag ska klippa mig hos en frisör först. Kan ju inte bleka det INNAN jag far dit, för då får jag nog skäll för att jag misshandlar mitt hår...

Måste nog köpa den starkaste blekningcremen för att mitt hår ska bli ljusare. Är livrädd för den! Har mardrömmar om att håret faller av i stora tester efter att ha bränt sönder det med starka kemikalier. Är ju medveten om att jag inte passar utan hår. Har nog troligtvis världens fulaste skalle. Lite platt baktill, fick nog sova mycket på rygg som bebis, och säkert är den knölig och hemsk också :-) Inte ser jag då ut som Sinead O´Connor!

Hmmm... ska jag våga? Stod på ica idag och spanade in olika varianter av väteperoxid, men köpte ingen. 2-4 nyanser ljusare, eller 4-6 nyanser... vet inte vilket jag ska ta. Får beslutsångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0