Pank men faktiskt nöjd ändå :-)

Jäklar också så vithårig jag är!

Otroligt nog så är jag riktigt nöjd! Det blev bra, men det är klart det kommer att se bättre ut om några dagar när det vuxit ut lite i hårbottnen :-) ÄR VÄÄÄÄLDIGT VIT NU!

2,5 timmars njutning, två cappuchino och chokladbit, massagestol, huvudmassage och en massa hårbehandlingar. Skulle ha kostat 1360 kr enligt internetbokningen. Men när jag skulle betala blev det 1570kr???? +188kr för en hårprodukt som jag bara mååååååste köpa (den ville jag faktist ha!). 1758 kronor fattigare alltså.... DET ÄR JU HUTLÖST!!!!!!!!!!!! Tror ni jag ifrågasatte de 200 kr extra som det plötsligt kostade? Näää, klart jag inte gjorde för jag är ju en riktig tönt!

Hon tyckte också att jag absolut skulle köpa balsam och shampo för 199:- styck. Men så dum är jag i alla fall inte. Fick veta att vanligt "butiksshampo" är det värsta man kan tvätta håret med. Hon gav exempel på personer som drabbatds av än det ena än det andra... av vanliga wella och head n´shoulders osv. Konstigt att jag lever än då för det lät ju verkligen livsfarligt att använda det jag använder :-) Ett under att håret sitter kvar....

Hur som helst så är jag då riktigt nöjd! Värt pengarna trots allt och jag ska nog aldrig mer hålla på med att färga på egen hand. Varför har jag aldrig gjort detta förut? Det ska jag helt klart unna mig nån gång då och då.

Ikväll blir det att baka för fulla muggar igen. Imorgon har vi kalas för Viggo som fyllde 4 år igår. Han har bestämt vad han ska ha på sin tårta också. Bokstäver med sånt där rosa som jag hade på tårtan när jag fyllde år :-) Ska alltså skriva viggo med tårtpynt. Sen så ska han ha runda platta chokladgodisar som man köper på lösvikt. Och strössel förstås. Det blir nog en riktig fin tårta :-) Blir nog inte så avancerade bakverk heller. Undrar helt seriöst om det inte räcker med chokladbollar...? Ballerinakex funkar ju också. Japp, så får det bli. Får ägna tiden åt lite bortstökande i huset istället.


Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att du är nöjd, du blev säkert jättefin!

Brukar också komma hem med diverse sjukt dyra produkter som är "sååååå dryga". Tror jag det, jag kommer ju aldrig ihåg använda dem.

2011-03-24 @ 22:07:34
URL: http://helenabystedt.webblogg.com
Postat av: Linda

Åhh, vad kul att du blev nöjd!:) Du blev säkert super Snygg!! Fast de är du ju redan, men jag menar såklart ännu snyggare ;P Längtar tills jag får se resultatet.. Kramis

2011-03-24 @ 23:18:24
URL: http://nellylindgren.blogg.se/
Postat av: MammaMarie

Men ERIKA! Du måste ju lägga ut ett foto på din nya exklusivt dyra frille! Och så himla tyyypiskt dig att inte vägra de extra 200 kronorna... det hade hållit i en domstol ska du veta - om hon inte från början varnade dig för att något hon gjorde/använde orsakade att det skulle bli dyrare.

2011-03-25 @ 18:25:58
URL: http://mammamaries.wordpress.com
Postat av: Erika

Jag ser precis likadan ut som jag alltid gör. Samma frilla som alltid! Antingen har dom dålig fantasi, ALLA frisörer, för jag säger inte att jag vill se ut så här. Jag frågar hur dom tycker jag ska ha håret och låter det rimligt, vilket det alltid gör, så får dom klippa mig så.



Resulterar alltid i samma frisyr dock. Måste ju betyda att det är så jag ska ha då? Men nog är det konstigt ändå med tanke på att det alltid är olika frisörer som klipper mig.



Fantiserade ett tag om riktigt riktigt kort hår. Lockigt och kritvitt. Antingen så hade det blivit tufft och ungdomligt ELLER väldigt pensionärsaktigt.



Kom på att det nog inte bara hänger på frisyren. Kläderna och stilen har nog en viktig roll i vilket av alternativen mitt korta hår skulle ha resulterat i. Med mina skjortor och tunikor så hamnar jag nog mer åt pensionärs-hållet. Huh...Vilken tur jag inte klippte superkort :-)



2011-03-26 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0