Tackar och bockar!


Vill tacka alla som kom och firade mig idag, trevligt, och tusen tack för alla fina presenter och blommor!



Tänker lägga ner bloggen ett tag. Vet inte om det blir för gott eller om det bara blir en paus. Men just nu så känner jag att jag inte vill fortsätta. Allt som jag känner och tänker nu är sånt jag inte kan dela med mig av på bloggen. Vill inte skriva nåt jag ska ångra sen.

Men en sak kan jag ju säga och det är att jag säger upp mig som partyfixare! Japp, nu är det färdigt! Hoppas nån annan tar vid och fixar midsommar och jul och bröllopsdagar och andra saker som ska firas...? 

Tack Jamal för att du är så gullig och omtänksam. Det uppskattas verkligen :-) Älskar dig ♥ 

Ha det så bra alla läsare!

kram jag.


Kommentarer
Postat av: Jamal

Tack mamma ! Älskar dig med <3

2011-03-13 @ 10:43:02
Postat av: Jamal

Tack mamma! Älskar dig med <3

2011-03-13 @ 11:43:09
Postat av: Helena

What?! Det är inte sant....

Lägger ner, visst menar du en paus?

Längtar till du börjar skriva om sånt du vill att vi andra ska dela med dig, för det gör vi så gärna!

Massor med Kramar!

2011-03-13 @ 15:32:46
URL: http://helenabystedt.webblogg.com
Postat av: Sofie

Jättetråkigt! men full respekt för ditt beslut. Tur att man i alla fall får "träffa" dig på jobbet. Kram & kram & kram

2011-03-13 @ 16:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0