wow!

Måste ju bara hylla vädret än en gång :-) Och jag tackar gudarna att jag jobbar natt denna vecka. Är ju som ledig hela tiden då nästan, känns det som. Barnen är på dagis till 13.45, så jag har bara njutit i solen nu på förmiddagen. Löst en massa korsord och druckit kaffe och vatten om vartannat... puh. Det är jobbigt att sola. Börjar tycka det är aningens för varmt ute nu, men jag ska ABSOLUT inte klaga :-)

Ska ut och sätta mig med ännu en kopp kaffe innan jag ska hämta barnen. Har just avnjutit en lunch bestående av cornflakes och mjölk. Snabbt gjort och ännu snabbare gick det att skyffla i sig det också. Snacka om att man blir slö när barnen är på dagis och man slipper laga mat.

Ska ge solen en halvtimme till, men sen ger jag mig nog för dagen. Vill ju inte bränna upp mig så här i början av sommaren... 28 grader i skuggan och strålande solsken :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0