Stor sorg

Väldigt dålig uppdatering på den här bloggen känner jag... inte alls så skojigt att klicka in sig på samma inlägg hela tiden.

Vi har haft ganska fullt upp här hemma i några dagar. Hastigt insjuknande svärmor i början på veckan som nu resulterat i stor sorg. Stackars mikke satt igår vid sin mors sida och tog farväl. Väldigt, väldigt sorgligt.

Vi känner alla en stor sorg och saknad, och min lust att uppdatera bloggen kommer kanske inte att vara så stor de kommande dagarna. Nu följer nog en ganska jobbig tid... Har en föräldralös sambo som har en svår tid framför sig. Mycket att bearbeta och mycket att ta hand om...


Uppdaterar så småning om, när jag känner att jag har något att berätta.


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Neeej! Jag börjar gråta! Så förfärligt sorgligt, stackar Mikke. Jag kan bara beklaga den stora sorg han måste känna idag...

2011-06-03 @ 15:32:33
URL: http://mammamaries.wordpress.com
Postat av: Sofie

Så oerhört tråkigt! Beklagar sorgen. Ni finns i mina tankar.

2011-06-03 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0